Catálogo de
Biblioteca

Analisis de la estrategia de promoción marca ciudad aplicada en Cartagena de Indias. (Registro nro. 4425)

Detalles MARC
000 -LEADER
fixed length control field 00536nam a2200145Ia 4500
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION
fixed length control field 241002s9999 xx 000 0 und d
040 ## - CATALOGING SOURCE
Language of cataloging Spa
082 ## - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER
Classification number 338.4791 M519 Ej.1
100 ## - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Melendez Moreno, Ana Carolina / Salcedo Yepez, Davianys Cecilia
245 #0 - TITLE STATEMENT
Title Analisis de la estrategia de promoción marca ciudad aplicada en Cartagena de Indias.
264 ## - PRODUCTION, PUBLICATION, DISTRIBUTION, MANUFACTURE, AND COPYRIGHT NOTICE
Name of producer, publisher, distributor, manufacturer 2018
Date of production, publication, distribution, manufacture, or copyright notice
347 ## - DIGITAL FILE CHARACTERISTICS
File type CD-Tesis
502 ## - DISSERTATION NOTE
Dissertation note Tesis (Administracion de empresas turisticas y hoteleras) -- Fundación Universitaria Colombo Internacional
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Koha item type Tesis
Existencias
Withdrawn status Lost status Damaged status Not for loan Collection Home library Current library Date acquired Total checkouts Full call number Barcode Date last seen Price effective from Koha item type
        Colección Tesis Biblioteca Sede 4 Vientos Biblioteca Sede 4 Vientos 10/02/2024   338.4791 M519 Ej.1 T000081 10/02/2024 10/02/2024 Tesis

Copyright 2024 UNICOLOMBO. Todos los derechos reservados.

Con tecnología Koha