The learner-centred curriculum : a study in second language teaching
Tipo de material: Texto2001 Cambridge University PressDescripción: 196 páginasISBN:- 9780521358439
- 428.007 N972 Ej.1
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Libros de colección general | Biblioteca Sede 4 Vientos | Colección General | 428.007 N972 Ej.1 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | 5901 |
Navegando Biblioteca Sede 4 Vientos estanterías, Colección: Colección General Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
428.007 L789 Ej.1 Functional English grammar : an introduction for second language teachers | 428.007 M459 Ej.1 Research methods for English language teachers | 428.007 N289 Ej.1 Needs analysis for language course design : a holistic approach to spa | 428.007 N972 Ej.1 The learner-centred curriculum : a study in second language teaching | 428.007 S16 Ej.1 Genre analysis : English in academic and research settings | 428.007 S16r Ej.1 Research genres : explorations and applications | 428.007 S72 Ej.1 Components of L2 reading : linguistic and processing factors in the reading test performances of Japanese EFL learners |
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.