Action research for language teachers
Tipo de material: Texto2008 Cambridge University PressDescripción: 272 páginasISBN:- 9780521555357
- 428.007 W155 Ej.1
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Libros de colección general | Biblioteca Sede 4 Vientos | Colección General | 428.007 W155 Ej.1 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | 5957 |
Navegando Biblioteca Sede 4 Vientos estanterías, Colección: Colección General Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
428.007 S72 Ej.1 Components of L2 reading : linguistic and processing factors in the reading test performances of Japanese EFL learners | 428.007 T220 Ej.1 Teachers as course developers | 428.007 T393 Ej.1 About language : tasks for teachers of English | 428.007 W155 Ej.1 Action research for language teachers | 428.007 W670 Ej. 1 Psychology for language teachers: a social constructivist approach | 428.007 W679 Ej.1 Rules, patterns and words : grammar and lexis in English language teaching | 428.0076 K526 Ej.1 Examining reading : research and practice in assessing second language reading |
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.