Psychology for language teachers: a social constructivist approach
Tipo de material: Texto2010 Cambridge University PressDescripción: 240 páginasISBN:- 9780521498807
- 428.007 W670 Ej. 1
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Libros de colección general | Biblioteca Sede 4 Vientos | Colección General | 428.007 W670 Ej. 1 (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | 5925 |
Navegando Biblioteca Sede 4 Vientos estanterías, Colección: Colección General Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
428.007 T220 Ej.1 Teachers as course developers | 428.007 T393 Ej.1 About language : tasks for teachers of English | 428.007 W155 Ej.1 Action research for language teachers | 428.007 W670 Ej. 1 Psychology for language teachers: a social constructivist approach | 428.007 W679 Ej.1 Rules, patterns and words : grammar and lexis in English language teaching | 428.0076 K526 Ej.1 Examining reading : research and practice in assessing second language reading | 428.0285 T226 Ej.1 Technology-mediated learning environments for young English learners : connections in and out of school |
No hay comentarios en este titulo.
Ingresar a su cuenta para colocar un comentario.